Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Bevezetés

A LadonyiJanos.hu felhasználási szabályzata (a továbbiakban: Szabályzat) a Ládonyi János egyéni vállalkozó  (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon/app-on (https://ladonyijanos.hu,  a továbbiakban: LadonyiJanos.hu) elérhető szolgáltatások igénybevételének feltételeit és szabályait tartalmazza.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján / mobil alkalmazásán (https://ladonyijanos.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető és letölthető tartós adathordozón, a következő weboldalról: https://ladonyijanos.hu/aszf

Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltatói adatok

A szolgáltató neve: Ládonyi János egyéni vállalkozó

A szolgáltató székhelye (és egyben a panaszkezelés helye): 2330 Dunaharaszti, Sziget u. 8/a.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: janos@ladonyijanos.hu

Cégjegyzékszám:  50661208

Adószáma: 79309956-1-33

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Pest Megyei Kormányhivatal

Telefonszáma: 06308552287

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai:

Ininet Kft. info@ininet.hu +36202939058 1063 Budapest, Szinyei Merse utca 10.

Hatály és alapvetés:

  1.  A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  2.  A jelen Szabályzat 2020. január 13. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot (a módosításra okot adó körülmények: jogszabály-változás, üzleti érdek, céggel kapcsolatos változások). 
  3.  Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal / mobil alkalmazás, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal / mobil alkalmazás terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. 

Általános rendelkezések

  1. A Szolgáltatás használatának megkezdésével a Felhasználó és a Szolgáltató között online szerződés jön létre, a jelen Szabályzatban foglalt feltételekkel.
  2. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a weboldal / mobil alkalmazás bármely tartalmi elemét bármikor előzetes figyelmeztetés nélkül módosítsa vagy megszüntesse, azok megjelenését, tartalmát, működését megváltoztassa.
  3. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a weboldal / mobil alkalmazás tartalmát bármikor módosítsa, vagy hozzáférhetőségét a jelen ÁSZF-ben foglaltak betartásával megszüntesse.

Az elektronikus szerződéskötés lépései

  1. A Felhasználó a Szolgáltató szolgáltatásainak igénybevételére jogosító szerződést az elektronikus megrendelő/előfizetői űrlap kitöltésével elektronikus úton köti meg.
  2. Felhasználó a szolgáltatás megrendelése/előfizetése során megadja a szerződés létrejöttéhez szükséges adatait.
  3. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a igénybevételi folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
  4. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének/előfizetésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
  5. A szerződés attól a naptól kezdve jön létre, amikor a Felhasználó az elektronikus regisztrációs űrlapot hiánytalanul kitöltötte, és az ÁSZF rendelkezéseit elfogadta, a Szolgáltató pedig a szolgáltatást visszaigazolta és azt aktiválta.
  6. A szolgáltatás aktiválásáról, azaz a szerződés létrejöttéről a Szolgáltató elektronikus levelet küld a Felhasználó részére.
  7. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy amennyiben az űrlapon valótlan adatokat adott meg, vagy nem a saját adatait adta meg, a szerződés érvénytelen. Érvénytelenség esetén az igénybe vett szolgáltatások díját Felhasználó köteles megfizetni Szolgáltatónak és a már befizetett összeget a Szolgáltató nem téríti vissza.
  8. A Szolgáltató vállalja, hogy a Felhasználó részére folyamatosan biztosítja Szolgáltatásait, amennyiben a Felhasználó a szolgáltatások igénybevételének feltételeit teljesíti a jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően.
  9. A szolgáltatások aktiválásához a díjhoz kötött szolgáltatások esetén a díjnak a Szolgáltatóhoz történő beérkezése szükséges. A Szolgáltató vállalja, hogy a díj beérkezését követően szolgáltatása a Felhasználó részére azonnal elérhető.
  10. Felhasználó a fizetős szolgáltatásért a Szolgáltatónak a mindenkori aktuális díjszabásában foglalt szolgáltatási díjat köteles megfizetni. 
  11. A díjfizetés akkor minősül teljesítettnek, amikor azt a Szolgáltató számláján hiánytalanul jóváírják. A teljesítés további feltétele, hogy a díjfizető azonos legyen a Szolgáltató számláján szereplővel.

Felelősségek

  1. Szolgáltató a webes Szolgáltatásainak, valamint a honlapoknak a működésére 99,5%-os rendelkezésre állást vállal. Felek kizárják Szolgáltató felelősségét az ezen hibahatáron felüli leállásokért, egyéb rendellenességekért. E kötelezettség alól kivételt képeznek a más szolgáltató által biztosított hozzáférési és egyéb üzemeltetési feladatok.
  2. A Szolgáltatónak fel nem róható, illetve más Szolgáltató közreműködésével teljesített üzemzavarokért, hozzáférési hibákért a Szolgáltatót nem terheli felelősség..
  3. A szolgáltatás eléréséhez szükséges Internet hozzáférés és az ahhoz szükséges eszközök (hardver és szoftverek, illetve azok megfelelő beállításai) biztosítása a Felhasználó feladata.
  4. Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal a rendszer használatából adódó károkért, illetve bármely más fél zavaró megnyilvánulásáért vagy viselkedéséért, bármilyen jogsértésért, beleértve a szellemi tulajdonjogokat is.
  5. A Szolgáltatót minden esetben kizárólag a megrendelt Szolgáltatás ellenértékének mértékéig terheli kártérítési felelősség.
  6. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a minden, a honlapon keresztül elérhető szolgáltatás nem helyettesíti a szakorvosi rendelést, pszichológussal való konzultációt; alapvetően mentálisan egészséges emberek kiegészítő támogató, harmonizáló tevékenységét szolgálja valamennyi, elérhető technika és szolgáltatás.

A Szolgáltatás díjai

  1. Az egyes szolgáltatások mindenkori díjszabása a weboldalon található.
  2. Felhasználó személyes konzutlációt, vagy rendezvényen való részvételt tud a weboldalon megrendelni.
  3. A díjakat a Felhasználó kizárólag a Szolgáltató által biztosított fizetési módokat használva egyenlítheti ki.
  4. A díj fizetéséhez kötött szolgáltatás a készpénzes befizetés, a sikeres banki átutalás, számlára történő banki befizetési, online bankkártyás fizetési visszajelzés után érhető el.
  5. A Szolgáltató jogosult a Szolgáltatási Díjakat minden előzetes értesítés nélkül is egyoldalúan módosítani.
  6. A Szolgáltató elektronikus számlát bocsát ki a befizetésekről.
  7. A szolgáltatás díjából 50 % előleg fizetendő, a foglalt időpont ennek beérkezésekor tekinthető véglegesítettnek. Amennyiben Felhasználó nem jelzi előre írásban, hogy mégsem tud megjelenni, úgy az előleg foglalóvá minősül, azt a Szolgáltató nem fizeti vissza.

Szolgáltatás megtagadása

  1. Szolgáltató jogosult a Szolgáltatást a szerződés megszüntetése nélkül egyoldalúan, részlegesen vagy teljesen felfüggeszteni, ha Felhasználó olyan magatartást tanúsít, amely a jelen ÁSZF különös rendelkezései szerint egyébként azonnali hatályú felmondásra is okot adna.
  2. A Szolgáltatás fenti okokból történő részleges vagy teljes felfüggesztése, megszüntetése vagy a szerződés Szolgáltató általi felmondása nem mentesíti Felhasználót a megszüntetés vagy felmondás időpontja előtt, illetve a felfüggesztés időpontja előtt és/vagy alatt már igénybe vett Szolgáltatások díjának megfizetése alól.

Szerzői jogok

  1. Miután a https://ladonyijanos.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a https://ladonyijanos.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
  2. A https://ladonyijanos.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.
  3. Tilos a https://ladonyijanos.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a https://ladonyijanos.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.
  4.  A https://ladonyijanos.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.
  5. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 60.000 Ft, illetve szavanként bruttó 20.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

Szolgáltató a születési adatok alapján létrehozott asztrozófiai képlet tulajdonságait a Felhasználó beazonosíthatósága nélkül is jogosult felhasználni publikációhoz, előadáshoz.

Panaszkezelés

1. Weboldalunk és társaságunk célja, hogy valamennyi szolgáltatást megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz: A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

6. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

  • Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
  • Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
  • Fax száma: (76) 501-538
  • Név: Mátyus Mariann
  • E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;
  • Baranya Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
  • Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
  • Telefonszáma: (72) 507-154
  • Fax száma: (72) 507-152
  • Név: Dr. Bodnár József
  • E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;
  • Békés Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
  • Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
  • Fax száma: (66) 324-976
  • Név: Dr. Bagdi László
  • E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;
  • Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
  • Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
  • Fax száma: (46) 501-099
  • Név: Dr. Tulipán Péter
  • E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;
  • Budapesti Békéltető Testület
  • Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
  • Telefonszáma: (1) 488-2131
  • Fax száma: (1) 488-2186
  • Név: Dr. Baranovszky György
  • E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;
  • Csongrád Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
  • Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
  • Fax száma: (62) 426-149
  • Név: Dékány László, Jerney Zoltán
  • E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;
  • Fejér Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
  • Telefonszáma: (22) 510-310
  • Fax száma: (22) 510-312
  • Név: Kirst László
  • E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;
  • Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
  • Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
  • Fax száma: (96) 520-218
  • Név: Horváth László
  • E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;
  • Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
  • Telefonszáma: (52) 500-749
  • Fax száma: (52) 500-720
  • Név: Dr. Hajnal Zsolt
  • E-mail cím: info@hbkik.hu;
  • Heves Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
  • Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
  • Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
  • Fax száma: (36) 323-615
  • Név: Pintérné Dobó Tünde
  • E-mail cím: tunde@hkik.hu;
  • Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
  • Telefonszáma: (56) 510-610
  • Fax száma: (56) 370-005
  • Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
  • E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;
  • Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
  • Telefonszáma: (34) 513-010
  • Fax száma: (34) 316-259
  • Név: Dr. Rozsnyói György
  • E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;
  • Nógrád Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
  • Telefonszám: (32) 520-860
  • Fax száma: (32) 520-862
  • Név: Dr. Pongó Erik
  • E-mail cím: nkik@nkik.hu;
  • Pest Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
  • Telefonszáma: (1)-269-0703
  • Fax száma: (1)-269-0703
  • Név: dr. Csanádi Károly
  • E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
  • Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
  • Somogy Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
  • Telefonszáma: (82) 501-000
  • Fax száma: (82) 501-046
  • Név: Dr. Novák Ferenc
  • E-mail cím: skik@skik.hu;
  • Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
  • Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
  • Fax száma: (42) 311-750
  • Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
  • E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;
  • Tolna Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
  • Telefonszáma: (74) 411-661
  • Fax száma: (74) 411-456
  • Név: Mátyás Tibor
  • E-mail cím: kamara@tmkik.hu;
  • Vas Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
  • Telefonszáma: (94) 312-356
  • Fax száma: (94) 316-936
  • Név: Dr. Kövesdi Zoltán
  • E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu
  • Veszprém Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
  • Telefonszáma: (88) 429-008
  • Fax száma: (88) 412-150
  • Név: Dr. Óvári László
  • E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu
  • Zala Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
  • Telefonszáma: (92) 550-513
  • Fax száma: (92) 550-525
  • Név: dr. Koczka Csaba
  • E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

7. A  békéltető testület hatáskörébe tartozik a  fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A  békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a  fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a  felek között, ennek eredménytelensége esetén az  ügyben döntést hoz a  fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

8. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

9. A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

10. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

11. Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:

  • az eljáró bíróságot;
  • a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
  • az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
  • azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
  • a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet .

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

Felmondási jog

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29.§ (1) bekezdés a.) és m.) pontjának szabályozása értelmében a Felhasználót nem illeti meg a felmondási jog.

Adatvédelem

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://ladonyijanos.hu/adatvedelem

Egyéb rendelkezések

1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti. 

3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. 

5. Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató weboldala/mobil applikációja Magyarországon működik, karbantartását is itt végzik. Mivel az oldal más országokból is meglátogatható, ezért a felhasználók kifejezetten tudomásul veszik, hogy a felhasználó és a Szolgáltató viszonylatában az irányadó jog a magyar jog. Amennyiben a felhasználó fogyasztó, úgy a Pp. 26. § (1) bekezdése alapján a fogyasztóval szemben a jelen szerződésből eredő vitás ügyekben az alperes (fogyasztó) belföldi lakóhelye szerinti bíróság kizárólagosan illetékes. 

6. Szolgáltató a weboldalán található szolgáltatásokhoz való hozzáférés vonatkozásában nem alkalmaz eltérő általános hozzáférési feltételeket a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével kapcsolatos okokból.

7. Szolgáltató  – az általa elfogadott fizetési módok tekintetében – nem alkalmaz eltérő feltételeket a fizetési műveletre a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével, a fizetési számla számlavezetési helyével, a pénzforgalmi szolgáltató letelepedési helyével vagy a készpénz-helyettesítő fizetési eszköz Unión belüli kibocsátásának helyével kapcsolatos okok miatt.

8. Szolgáltató megfelel a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELET-nek.